Які задачі вирішує KeyCRM для товарного бізнесу в Україні
Збір та обробка заявок/замовленьВсі замовлення з усіх каналів продажів (інтернет-магазин, лендинг, маркетплейси, Instagram і т.д.) - зібрані в єдиному вікні, їх можна обробляти, у тому числі фіскалізувати, не виходячи із системи. Модуль Заявки дозволяє збирати і вести лідів, замовлення створюється із заявки однією кнопкою.
Спілкування з клієнтамиВся комунікація з клієнтами (Viber, Telegram, Instagram, Email, IP-телефонія) зібрана всередині системи. Переписка, оформлення замовлення/запису та карти клієнта, історія повідомлень - у знайомому інтерфейсі KeyCRM, без перемикань.
Швидкі відправкиВесь процес відправлення замовлень: від генерації ТТН до відстеження посилки - максимально автоматизований, більше не потрібно переходити на сайти служб доставки, щоб заповнити форму або дізнатися, де зараз відправлення.
Складський облікКонтроль залишків та руху товарів: резерв, автосписання, оприбуткування, із синхронізацією "склад-магазин". Робота зі сканером та штрихкодами для зручного пошуку та обліку товарів.
Управління товарамиСтворення товарів із варіаціями (колір, принт, розмір) та назвами з прив'язкою до маркетплейсу, зручна робота з каталогами (імпорт, мультивалютність), аналіз продуктової лінійки на основі товарної аналітики.
Аналітика та звітиДетальні звіти щодо продажів, товарів, магазинів, менеджерів, витрат, фінансів – за будь-який період часу. Звіт про прибуток і збитки (Profit and Loss) завжди під рукою.